Thursday 22 March 2012

Bukan niat saya...

  Kadang-kadang saya buat seseorang tu benci pada saya..
  Supaya saya dapat lindungi perasaan cinta / sayang n rindunya saya pada dia...
  Supaya dia x ambil tahu pasal saya dan saya pon x nk asyik memikirkan dia melebih2..
  Kerana saya tahu cinta saya kini hanya untuk Allah...
  Tapi 
  Disebalik itu semua saya nk sangat minta maaf bab sakitkan hati dia...
  Maaf sebenarnya saya x berniat pon nak sakitkan hati awak..
  Saya buat semua tu sebab saya x ada cara lain untuk lupakan awak..
  Saya tahu cara saya salah..Tapi saya cuma mampu lakukan itu utk lupakan awak
  dan saya tahu awak dah bahagia sekarang...Alhamdulillah...
  Maaf..sebab saya pernah membebankan fikiran awak suatu ketika dulu...
  Tapi terima kasih sebab ajar saya sakitnya  mencintai manusia dan membuka pintu hati saya untuk mencintai  
  Pencipta....


                                                           sekian daripada cempaka...:-)
                                         ---->for someone (,")

  

No comments:

Post a Comment