Thursday 3 April 2014

i really need you YaRab.

Assalamualaikm... Dah lama Sgt x buat entry..:-) Rasa kekok pulak..Huhuhu But not that to be a topic today. Actually, so many things to Tell. But I don't to who can I sharing what I really feel right now.. Yes I know, as a muslim ..Allah is the best place to sharing everything..and I really believe it and I also always tell to Him everything about me. Im not mad to Him. I just sharing what i feel in my heart that other people dont about me. Bismillah..bukan madah yg ingin saya kongsikan, bukan pujangga yg ingin saya karangkan, bukan puisi yg ingin saya dendangkan. Saya cuma manusia biasa. Yang acap Kali melakukan dosa. ya org ramai sering bekata dunia ini perlu dirasai nikmatnya. Jadi rugilah bagi yg melepaskn nikmat dunia semata2 ingin menjaga akhiratnya?? jika ia jawapan kita. Maka istigfar lah berbanyak di dalam hati kita. Mengucap la kalimah syahadah sebelum kita terpesong Dari landasan yg hakiki.. Jujur sayakan kan selama hampir 22 tahun saya hidup didunia ini. Saya semmgnya didedahkan dengan perhiasn dunia yang memikau. AstgfirrullahAlazim..perbagai nikmat dunia telah saya lihat Dan rasa. Alhamdulillah bagi perkara yang halal bagi saya. Tapi jika sebaliknya. YaAllah ampunkan hambaMu yang kerdil ini. Untuk mengenal dunia sememangnya mudah. Kerna dia telah jelas Dan nyata di mata kita.

No comments:

Post a Comment